Методична скринька





Мета: ознайомити учнів зі звичаями, традиціями українців, змальованими на сторінках повісті; висвітлити роль художніх засобів та елементів фольклору у творі; поглибити знання учнів про символ у художньому творі; удосконалювати вміння визначати головну ідею твору; виховувати  в школярів любов до природи, пошану до минулого, духовної культури наших предків; розвивати спостереження, творчу фантазію, естетичне бачення світу і мистецтва, критичність мислення, самостійність, зв’язне мовлення




Дієприслівник як особлива форма дієслова
          Мета: Дати поняття про дієприслівник як особливу форму дієслова, вчити розпізнавати дієприслівники, визначати їхні морфологічні ознаки, синтаксичну роль; формувати вміння визначати орфограму «буква И в суфіксах дієприслівників»; розвивати увагу, мовне чуття, логічне мислення; виховувати кращі моральні якості.

Мета: дати поняття про дієприслівниковий зворот, розвивати уміння визначати дієприслівникові звороти в реченні, пояснити правило виділення одиничного дієприслівника в реченні, формувати пунктуаційну грамотність; розвивати логічне мислення, уміння будувати схеми-підказки; виховувати повагу до усної народної творчості.

Урок-мандрівка "Стежками рідного краю". Узагальнення вивченого про письменників
 повторити, узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з теми „Іменник як частина мови”; формувати вміння і навички використовувати набуті знання в усному та писемному мовленні;
удосконалювати творчу співпрацю в малих групах, оцінювати власні результати за карткою самооцінки, де ви будете фіксувати результати своєї роботи; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, творчу уяву, поповнювати словниковий запас;
виховувати любов до України, рідного краю, прищеплювати інтерес до історичного минулого нашого народу, почуття національної свідомості.



Немає коментарів:

Дописати коментар